23 december 2008

Rebecca Barker
























3 opmerkingen:

FLR zei

Bij Quilting Bloggers kwam ik een bekende naam tegen: Ambiance. En zo kom ik op je web-log, wat een verrassing!
Wat een leuke dingen heb je gemaakt, de quilt voor Aesha is prachtig!
De applicatie wordt ook snoezig, knap werk.
Je staat nu bij m'n favorieten, dus ik kom vaker even buurten,
groetjes!

Dineke zei

Mooie print. Bedankt voor je reactie op mijn blog.
Nee, workshops volg ik op het moment niet. In het verleden heb ik in Wildervank een cursus gevolgd. Met dat en mijn handwerkachtergrond heb ik me al goed in de onderhanden projecten weten te zetten. Hier in Muntendam hebben we wel een quiltgroep van de plattelandsvrouwen. En ik ben nog lid van een online emailgroep. Inspiratie genoeg dus. Groetjes Dineke

Anoniem zei

wat een superleuke site met hele mooie dingen en kunst ,het is nu al laat maar ik kom vast nog eens kijken